The Log College Project

Information about our 2019-2020 Log College Project!

We Did It! ¡Lo Hicimos!

Our church was chosen, alongside 11 others, to be part of something new in youth ministry. We have been given a grant for $15,000 dollars to begin a new form of youth ministry in our congregation. This grant was given to us by the Institute for Youth Ministry of Princeton Theological Seminary. To learn more about the other churches click here.

I am so excited about this new chapter in the life of the church and I hope that you are just as excited as I am!

Stay alert for more news and information on this project.

Nuestra iglesia fue elegida, además de otras 11 personas, para ser parte de algo nuevo en el ministerio de jovenes. Nos han dado una beca de $15,000 dólares para comenzar una nueva forma de ministerio de jovenes en nuestra congregación. Esta beca nos la dio el Instituto para el Ministerio de Jovenes del Seminario Teológico de Princeton. Para obtener más información sobre las otras iglesias, haga clic aquí.

Estoy muy emocionado sobre este nuevo capítulo en la vida de la iglesia y espero que estés tan emocionado como yo.

Esté atento a más noticias e información sobre este proyecto.

¡Los jóvenes que ayudaron a traer este programa a la iglesia!

What's Next? Que sigue?

We have to create an official team of five people consisting of youth, young adults and members of the congregation. We will work together to fulfill all of the requirements set by the Princeton and then we will be given the grant to begin the new ministry!

Tenemos que crear un equipo oficial de cinco personas compuesto de: jóvenes, adultos jóvenes y miembros de la congregación. Trabajaremos juntos para cumplir con todos los requisitos establecidos por Princeton y luego se nos dara la baca para comenzar el nuevo ministerio.

How can I help? ¿Cómo puedo participar?

For now the most important thing we need is your prayers! At all times remember to pray for the youth and the youth ministry so that we can be led by the Spirit to do God's mission here in Norwalk and in this church.

¡Por ahora lo más importante que necesitamos son sus oraciones! En todo momento recuerde orar por los jovenes y el ministerio de jovenes para que el Espíritu nos guíe a hacer la misión de Dios aquí en Norwalk y en esta iglesia.